Ekonomi

Hepsiburada 2023’te yüzde 104 büyüdü

Hepsiburada’nın 2023’te toplam satış hacmi yüzde 104 büyüme ile toplam 96,5 milyar liraya çıktı. Bu rakamlar enflasyon düzeltmesi sonrasında yüzde 31 ile 116,5 milyar lira oldu. Hepsiburada, geçen yılı 11,9 milyon aktif müşteriyle tamamladı.

Müşteri başına düşen sipariş sıklığı ise 2023 sonu itibarıyla yüzde 44 artarak 9,5’e yükseldi. Böylece 2023’te sipariş sayısı yüzde 41 büyümeyle 113 milyona ulaşırken Hepsiburada yıl boyunca her saniye yaklaşık 4 siparişi müşterilerine ulaştırdı.

2023 boyunca Hepsiburada üzerinden alışveriş yapan müşterilerin ortalama sepet büyüklüğü ise (dijital ürünler hariç) bir önceki yıla kıyasla yüzde 79 artış gösterdi.

Hepsiburada’nın platformunda müşterilerine sunduğu ürün sayısında da önemli oranda artış gerçekleşti. Platformdaki ürün sayısı yıllık yüzde 41 artarak 230,4 milyona çıktı.

100 bin satıcı

Pazaryeri satışlarının toplam satış hacmi içerisindeki payı ise yüzde 67 olarak gerçekleşti. Hepsiburada’nın 2023 sonundaki aktif satıcı sayısı ise 101,5 bine ulaştı.

Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü Programı kapsamında bölgedeki satıcı sayısı 10 bini, bölgeden toplam ticaret hacmi ise 4 milyar lirayı geçti.

Hepsiburada’nın sadakat programı Hepsiburada Premium ise Aralık 2023 itibarıyla 2,2 milyon, 15 Mart itibarıyla ise 2,4 milyon kullanıcıya ulaştı.

‘Fintech ve lojistik kabiliyetleri’

Hepsiburada Üst Yöneticisi (CEO) Nilhan Onal Gökçetekin, 2023’ün sektör ve Hepsiburada için rekor sonuçların yılı olduğunu kaydetti.

Geçen yılın küresel markaların Hepsiburada platformuna dahil edilerek ürün çeşitliliğinin artırıldığı, iş ortaklarıyla kurdukları işbirliklerinin güçlendiği bir yıl olduğunu ifade eden Gökçetekin, “Operasyonel mükemmelliğe ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımız, Türkiye e-ticaret pazarında ikinci kez NPS liderliğimizi doğrulamamıza yardımcı oldu. İki yıldır Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası olmaktan ötürü mutluyuz.” değerlendirmesinde bulundu.

Gökçetekin, bu yıl güçlü ve sürdürülebilir karlı büyüme hedefleri çerçevesinde stratejik önceliklerine bağlı olmaya ve müşteri odaklı yaklaşımlarını sürdürmeye devam edeceklerine işaret ederek, şunları kaydetti:

“Müşteri sadakatini artırmak için Hepsiburada Premium en güçlü kasımız olmaya devam ederken fintech ve lojistik kabiliyetlerimizle ayrışmayı sürdüreceğiz. Ayrıca B2B hizmetlerimizin daha fazla iş ortağımıza ulaştırılması önceliğimize bağlı kalacağız.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
betturkey
eskort istanbul
istanbul gecelik escort
istanbul lüks escort
istanbul escort hizmetleri
istanbul vip eskort
eskort adalar
arnavutköy escort ajansı
ataşehir vip eskort
avcılar elit eskort
bağcılar güvenilir escort
bahçelievler gecelik escort
bakırköy eskort siteleri
en güvenilir başakşehir escort
escort bayrampaşa
güvenilir beşiktaş escort
beykoz elit escort
lüks escort beylikdüzü
beyoğlu eskort siteleri
büyükçekmece eskort ajansı
çatalca escort ajansı
çekmeköy escort bayan
escort bayan esenler
elit escort esenyurt
eyüp eskort bayan
escort bayan fatih
profesyonel escort gaziosmanpaşa
güngören eskort siteleri
kadıköy escort
lüks eskort kağıthane
profesyonel kartal escort
küçükçekmece escort ajansı
maltepe lüks escort
pendik gecelik escort
en iyi sancaktepe escort
eskort sarıyer
lüks eskort şile
lüks escort silivri
şişli eskort ajansı
sultanbeyli eskort kızlar
sultangazi eskort kızlar
tuzla eskort rehberi
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu eskort hizmetleri
profesyonel istanbul escort
istanbul escort